dagen i går og kjæreste tur i kristiansand

Hei dere

Jeg tenkte å begynne dette innlegget med å si gratulerer med dag på etter skudd hehe. I går var det jo 17 mai så da tenkte jeg å skrive litt om går dagen.

Dagen starta med at jeg lagde pannekaker som 17 mai frokost og overraska Thomas med det siden han er så glad i pannekaker.

Så bare ordna vi oss før vi dro ned til Våler for å se litt på barnetoget og kjøpe is men siden vi skulle får besøk senere på dagen så hadde vi en del å ordne så vi måtte reise ganske fort hjem igjen men vi fikk sett starten av barnetoget. Jeg var ikke sånn kjempe gira for barnetoget men Thomas ville se på sa da fikk vi sett litt.

SAMSUNG CSC
Falco fikk en fin sløyfe på båndet sitt ble så søt.

Kjolen min er forresten fra BikBok og jakka er fra Monki

Da vi kom hjem så pynta vi og glade ferdig maten før foreldrene til Thomas, brødrene hans, mamma og Thomas (bror min hehe) kom på middag. Middag var kjempe koselig og tror alle koste seg veldig.

SAMSUNG CSC
Glemte å ta bilde av middagen hehe

Må skryte litt av kaka jeg lagde hehe er første gang jeg lager en sånn flagg kake men ble ganske fornøyd

Etter de hadde dratt så bare rydda vi litt ,Thomas gikk å la seg mens jeg pakka for rundt halv 2 natt til i dag så dro nemlig vi til Kristiansand på en lite kjæreste tur.

Har fri fra skolen i dag og i morgen (altså Fredag) hvis noen skulle lure.

Men skriver ikke så mye om turen siden jeg skal vlogge turen så dere får heller se da.

Jeg tenker å ta kvelden nå er sykt trøtt med tanke på at vi kjørte i natt og kom fram rundt 9 i dag tidlig. Kan tro vi slukna fort i hotell senga da vi fikk sjekka inn tror vi sov i 6 timer eller no.

Men vi snakkes i morgen natta.

pssst ny video kommer ut etter på.